Thursday, September 10, 2009

Sugarflower Class




Akhirnya masa yang ditunggu tunggu telah tiba. Diatas pertanyaan dan permintaan ramai , kelas bunga gula di Cake Expression kembali dibuka. Sessi pertama akan dijalankan pada 17 dan 18 ( Sabtu & Ahad) October 2009 Bertempat di Bandar Tun Hussien Onn , Cheras Selangor. Manakala Sessi kedua pada 31 October dan 1 November ( Sabtu & Ahad)2009. Bunga yang diajar pada Sessi pertama dengan konsep yellow- orange dengan gubahan Bridal flower seperti Asiatic lily, Dendrobium Nobile, Bauvardia, daun Hosta serta daun Orchid. Manakala sessi kedua pula dari pilihan pink –purple bertemakan Asiatic- tropical flower seperti Bauhinia, bamboo orchird, chrysanthemum , daun ruscus, orchird leaf, chrysanthemum dan bauhinia leaf. Fees untuk setiap sessi adalah Rm 450 bagi 2 hari kelas.Potongan Rm 50 bagi mereka yang mendaftar untuk kedua dua sessi. Sila dapatkan maklumat lanjut berkenaan kelas dengan emailkan ke cakexpressions@gmail.com atau shahcakes@yahoo.com atau hubungi 019 2349452.Kelas untuk setiap gubahan bunga gula ini tidak akan diulang bagi memberi variation bunga lain diajar. Tempat bagi setiap sessi hanya untuk 4 orang sahaja.


session 1 17/18 October
Norhidayah.
Norah ahmad
Dahlia
mis creative cake
amiruszati
Juliah,Camelia, Inasally,rozita ,suzinor ,kaksu (waiting list)
Session 2 31 Oct/ 1 Nov
Mariam
amiruszati
kak su
rozita

6 comments:

Shahril Shamsudin said...
This comment has been removed by the author.
Shahril Shamsudin said...

Thanks Nurainie..

I already schedule my sugarflower classes. You can register it if you interested with those flowers.Otherwise you can wait until the next classes.

hidayah said...

mintak maaf chef sebb x dpt ikuti class sugarpastee ni...bnyk betol task yg kene disiapkan along the week...hopefully bley join next time...tq chef!!

Shahril Shamsudin said...

wsalam hidayah..

takper takper banyak masa lagi pun.. buat apa nak terkejar kejar .. buat yang wajib dulu k...

wanie-zz said...

interested to join your sugar flowers class...do inform me when is your next class - waniezz

Inasaly said...

salam syah..
enjoy sgt kelas bunga tu..byk ilmu yg dapt..syah utk deposit kelas yg x dpt pie tu..you hold dulu boleh kalau da course lainn boleh bagi tahu..jika kena masa dan cukup budget boleh join..tq

Post a Comment